Ledigheten över...

Nu har jag varit ledig i 2 dagar.

SÅ skönt!
Jag har inte gjort så mycket mer än att städa och tvätta.
Det tog ju inte så långtid så jag har slappat massor och kollat på dokumentärer. 
Om ni får tillfälle så gå in och titta på svt play på Svenska tv-historier.👍😀

På lördag ska vi upp tidigt och åka ut till Gubbens syrras landställe.
Väl där är det golftävling och middag.
Det ska bli mysigt.💜

Men först jobba i 3 dagar.😭

Jag måste ta en sväng till Ikea i veckan.
Där har jag inte varit sen vi köpte ett nytt bord till Neo och det var ett år sedan...

Och jag måste dit för att komplettera med några assietter slm ska utgå inom kort.
Ikea har ju sämsta kvaliteten på sitt porslin så assietterna som jag har är kantstötta.
Men dom tallrikarna är ju så fina så jag får göra upp ett lager.😁

Well well...

Ha en trevlig kväll!😘