Födelsedagar!

I söndags var jag med syrran och svågern till Steninge. Vi satt ute i solen och fikade och tog en promenad i slottsparken.
Jättemysigt!😍
På söndagskvällen kände jag mig risig och på måndagen kom en rejäl förkylning.😖
Jag har jobbat hemma hela veckan. Nu är förkylningen under kontroll ändå.
Men herregud vad psykiskt dåligt jag mår av att sitta hemma och jobba!😵
Jag behöver verkligen det sociala.

I torsdags fyllde Timpa 21 år.
Vår älskade stora kille som har fått högsta betyg på alla sina praktiktillfällen.💕💕 Han är grym!
På torsdagskvällen kom han hem från Linköping och igår kväll blev han firad av släkten.🎂💐

Idag fyller min äldsta systerdotter 18 år så i eftermiddag åker vi på fest!🥳🎂
Det ska bli så jäkla kul!
Jag älskar när jag får umgås med släkt och vänner!😍

Nu ska jag sätta på lördagskaffet.
Ha en fin dag❤