Tiden går och det är vår!

Jag har haft jobbiga dagar på jobbet förra veckan och den här. 😫
Idag känns det skönt att jobba hemma.

På jobbet har vi en liten bod utanför där vi kan testa oss för pågående Covid.
Då vi vill att så många som möjligt testar sig så gick jag och testade mig.
Trodde att det skulle vara ett stick i fingret men det var en pinne i näsan.
Alltså jag fick lite panik.😱
Men nu behöver man inte sticka in pinnen så långt som förut... sa en av sköterskorna.
Det var INTE trevligt men det gick fort.
Men hur jäkla långt upp i näsan stack man pinnen förut!!??
Jag kräks nästan när jag tänker på det.🤮
Fick svar (negativt) efter bara några minuter.
Smidigt!

När jag cyklade hem igår och kom ut vid Lillsjön/frisbeegolfen så cyklade jag förbi något som jag trodde var en hög med väskor.
Någonting kändes fel när jag cyklade förbi så jag vänder mig om och ser att det är en människa som ligger där!
På grusvägen!
Jag vänder tillbaka och kollar läget med killen.
Samtidigt kommer några frisbeekillar springande för att kolla läget.
Killen på vägen säger att han har tränat och är helt slut.😱😫
Efter att jag har frågat flera gånger om det verkligen är ok så åker jag hemåt.
Sjuk grej!

Ha en fin dag!