Idag onsdag, imorgon fredag

Jag ska till tandläkaren 8:30 så jag sitter just nu och tar en kaffe.
Ingen idé att åka till jobbet för att sedan flänga iväg igen.
Jag tog sovmorgon helt enkelt!
Utan att sova längre förstås...😂
Vaknade kl 5 när Gubbens klocka ringde och låg och lyssnade på fåglarna.🐦🐦🐦

Idag har jag en fullsmockad mötesdag.
Avskyr såna dagar! 
Pga att Tyskland hade bank holiday i måndags så fick jag rapporter igår ist och på så sätt ligger jag 1 dag efter.
Men det ordnar upp sig efter den här dagen.👍

Jag har bestämt mig för att ta en 4-dagars ledighet. Stänga av jobbmobilen och försöka njuta av ledigheten.
Jag har så sjukt svårt att släppa tankarna på jobbet nu för tiden. Måste öva på det!😁
Det innebär att jag har fredag i morgon!
Det innebär också att jag ska korka upp en flaska bubbel och dricka ur mina nya fina champagneglas som jag fick av mina söner i present på mors dag.😍🍾🥂

Ha en fin dag!🌞☀️🌞☀️