Snart är det dags igen

Nu är det bara några dagar kvar innan jag börjar jobba igen. Känner mig redo.
Bring it on!

Vi har hunnit med en del sen sist.
Minigolf, kryssning, besök i Dalarna, kalas för Neo och cykling såklart. 
Det har blivit många mil på cykeln på semestern. Både Gubben och jag har gått ner i vikt under den här ledigheten vilket vi tycker är underligt med tanke på vad vi har unnat oss. Men det beror ju såklart på att vi har jonnat så mycket som vi har gjort.👌👌
Nu gäller det att fortsätta med cyklingen så länge som det går. 🚴‍♂️🚴‍♀️💪💪


Timpa kunde inte vara med då han jobbar för fullt.😪
Jag vann inte men jag kom inte sist.😁

Jag och Gubben tog en kryssning. Supermysigt!😍

Lite Snapfilter också så blir man snyggare.




Jag och Gubben åkte till Dalarna för att hälsa på våra vänner som flyttade dit för 1 år sedan. 
Dom bor i en bullerby. Det är SÅ otroligt fint och rofyllt där. Deras tomt är sjukt stor med utsikt över sädesfält åt ena hållet och tomten går ner till sjön åt andra hållet. 😍
Vi åt god mat, drack gott och spelade spel in på natten. Loved it!❤



Förutom detta boningshus och gästhus har dom 2 stora hus till.😱

Igår firade vi Neo som har blivit 17 år.
Lillfisen har blivit stor!😍
Släkten kom och firade födelsedagsbarnet och han fick fina presenter. Vid 22-tiden kom 4 av Neos polare på lite kvällsfika.😆

Jag har sovit pruttdåligt i natt. Fattar inte varför så idag ska jag ta det lugnt.

Ha en bra dag!😍