Yo!

Jag längtar efter julen!
Efter precis allt som har med julen att göra. 
Nu är jag SÅ sjukt sugen på att baka saffransbullar.
Det får det nog bli i helgen.👌😁
Långledigt i jul blir det också. Skönt!
Vi kommer att ha en stor julfest med jobbet i december. Kul!😆😁

I lördags spelade Kifen sin sista seriematch. Dom torskade!
Detta fick ju då inte hända.
Kifens målvakt fick rött kort efter bara nga minuters spel. Därmed fick en utespelare ställas i mål...
Med 1 poängs skillnad så hamnade Kifen 2:a i serien. Bajskorv!💩

Jag och 3 brudar hade en mysig kväll i fredags.
Vi åt middag, drack vin och skrattade massor.💕
Min storplutt kom och hämtade mig när jag ville hem.👌😍



Lite bilder från festen i tisdags.
Vi hade många lekar och frågetävlingar.
Vi byggde lego utan beskrivning, endast bild.
Skulle bygga högst torn med spagetti och marshmallows. 
Och en massa annat kul.😁

Nu är det dags för middag!
Idag blir det soppa.😁